2016. okt 09.

Harmadik és negyedik nap

írta: gagi10
Harmadik és negyedik nap

Nem volt túl nagy forgalom a benzinkúton, ezért kénytelen voltam elszórakoztatni magam. Ez abban merült ki, hogy megvitattam magammal a benzinkúton folyó eseményeket. Néha, amikor kifejezetten viccesnek találtam magam, hangosan felnevettem. Kb. 1 óra telt el ilyen izgalmak közepette, amikor is két fiatalember megállt és felvett. Gyorsan bemutatkoztam, gondoltam végre másokhoz is beszélhetek. Néhány szót váltottunk, majd ők beszélgetésbe merültek. Így újra magamra maradtam,  de ezúttal elkerültem a hangos röhögést...

Viszonylag hamar megérkeztünk Budapestre. A srácok a Hungária körúton tettek ki. Innen elgyalogoltam Sophie-hoz a hostelbe, ami az Oktogonon van.

Hely az éppenséggel nem volt, de mi kreáltunk egyet az egyik tárolóhelyiségben. Így lehetett az, hogy egy műfenyővel a fejemnél aludtam. Senki ne értse félre, kifejezetten kényelmes vot, panasz nincs! Sőt! Így legalább már most átjárt a karácsony szelleme. :D

Gyorsan szóltam néhány pajtinak, hogy a híres fővárosban vagyok, estére hozzunk össze valami randit. Így esett, hogy végre eltötltöttem egy kis időt Anitával és Sanyival. A hostelben bandáztunk és leginkább a "Camino kulissza titkai" volt a téma. Átmozgatás képpen pedig csörögtünk egyet egy közeli táncolós helyen. Hajnal 3-kor sikerült is ágybakerülni. 

Reggel drága Réka barátnőm hozott nekem friss péksütit. Megreggeliztünk, megkávéztunk és megváltottuk a világot. Napközben nem voltam különösebben elfoglalt, ezért pénzkereseti lehetőséget lobogtattak meg előttem. Ki kellett takarítani egy apartmant én meg álltam elébe. :D 

Délután Sophieval és Vivivel elmentünk egy késői ebédre, majd Sophieval nekiláttunk hazasétálni, a haza most éppen Óbuda volt.

Este érkeztünk meg Sophiékhoz. Először találkoztam anyukájával, Julival. Juli egy végtelenül barátságos és kellemes jelenség. Már az első perctől kezdve volt közös témánk. El is beszélgettünk egy darabig, mielőtt lefeküdtem aludni.

Reggel még diskuráltunk egy kicsit, majd búcsút vettünk egymástól, én pedig elindultam verőcére.........

Sophie és Juli köszönet!!!!

img_1688.JPG

 img_1691.JPG

 

Szólj hozzá

barátok utazás boldogság csoda kaland kapcsolatok hostel hála