2016. okt 11.

Ötödik nap

írta: gagi10
Ötödik nap

Egy könnyed sètát tettem Újpestre. Elôször egy benzinkúton próbáltam stoppolni, de annyira kevès autó volt, hogy feladtam. Usgyi tovább. Nem sokára találtam is egy megfelelô helyet. Itt kb. 10 percen belül fel is vett Joe, aki èppen a Spar futóversenyrôl igyekezett haza. Kiderült, hogy ô is sokat stoppolt èletèben ès az is elôfordult, hogy 26 órát várakozott egy helyen. Azèrt örülök, hogy nekem ilyen èlmènyben mèg nem volt rèszem.
Vác volt a cèl. Ô Kosdra ment, de kitett a Vác felè vezetô úton, ahol kb. 5 percen belül felvett egy kedves ember ès el is vitt a Verôcère vezetô kerèkpárúthoz. Kicsit zavarba hozott, amikor közölte, hogy Verôcèrôl jön ès az èppen az ellenkezô irányban van, mint amelyikbe èn haladok. Sebaj, a kerèkpárút már egyenesen Verôcère vitt. Kellemes sètát tettem a napfènyben.
Rèka elôzô nap kèrdezte, hogy mikor èrkezem,mert úgy várnak az ebèddel. Nem tudtam megmondani, de mit ad Isten, pontosan akkor èrkeztem, amikor terítettek. Na ezt hívják idôzítèsnek. :D
Rèka, Tomi ès Emô, valamint kicsi Bandi ès Levente kutyák a család tagjai. Emô egy tündèri egy èves, aki mindig mosolyog ès egy alapjáraton boldog gyerek. Rèka ès Tomi pedig nagyon nyitott ès kedves emberek.
Tominak volt egy kis munkája, ezèrt Rèkával úgy döntöttünk, hogy teszünk egy sètát Verôcèn, ami egy csodálatos hely. Felpakoltuk Emôt ès nekivágtunk. Útközben arról beszèlgettünk, hogy milyen kár, hogy mostanában nincs olyan, hogy valaki csak megjelenik, mint meglepetès vendèg. Erre csörög Rèka telefonja. A sógornôje volt az, hogy a családdal èppen a ház elôtt vannak, jöttek látogatóba. :D Meg is volt , amit kívántunk. Gyerünk vissza. A vicces az volt a dologban, hogy Rèka azt is kívánta, hogy milyen jó lenne egy kis süti valahonnan. Ez is megvalósult, hiszen a vendègek sütemènnyel èrkeztek. Azt hiszem ezt hívják boszorkánykonyhának.:D
A vendègsereg után folytattuk sètánk ès közben megvitattuk a világ dolgait. Estère Tomi is megèrkezett, így volt lehetôsègem vele is beszèlgetni.
Reggel Rèka Emô ès èn elindultunk Kismaros felè. Lehengerlô volt a táj ès Rèka mèg egy eldugott helyet is mutatott nekem a Duna parton Kismaros elejèn, ahol kicsit elidôztünk. Lassan eljött a búcsú ideje ès èn folytattam utam Nagymaros felè...

Köszönet nektek!

img_1707.JPG

Szólj hozzá