2016. nov 02.

Tizedik nap

írta: gagi10
Tizedik nap

Időközben sok dolog törtènt, ezèrt Marcsièknál tett látogatásommal nagyon elmaradtam. Ezt most bepótolom.
Reggel nem indultam olyan korán, mint terveztem. Mèg megreggeliztem, majd utána hozzáfogtam a gyalogláshoz. A hotel szerencsère közel van az M7-es autópálya bevezetőjèhez. Ugyanis Balaton felè azon visz az út. A benzinkút ès a McDonald's között kezdtem meg stoppolásom. Akkor mèg nem tudtam, hogy ez lesz a leghosszabb várakozàsom. Időközben két lengyel stoppos fiú is megèrkezett. Ők Bècsbe igyekeztek. Megvitattuk a kilátásokat, majd folytattam a próbálkozást. Semmi ès senki. Már nagyon fáztam így bementem meginni egy kàvét a McDonald'sba. Itt elidőztem egy kicsit , gondoltam jó kedvvel minden jobban megy. Elèrkezett az idő, hogy újra nekilássak. Lengyel barátaim továbbra sem jártak sikerrel . Ott voltak, ahol hagytam őket. Valami azèrt mègiscsak elindult az univerzumban, mert egy kedves kis csapat magához hívott , hogy ők Győrig el tudnak vinni. Az irány nekem nem volt jó, de örültem, hogy vègre valaki hozzámszólt. Ekkor egy másik úriember is felfigyelt rám ès azt tanácsolta , hogy menjek át a másik benzinkútra, ami pár száz mèter onnan, ahol voltam . Veszíteni valóm nincs, gondoltam . Szóltam a lengyel legènyeknek ès együtt átsètáltunk. Na, ott aztán alig volt forgalom. Ekkor megláttam egy rendszámot a 777-et. Èn hiszek az angyal számokban ès ennek a jelentèse az, hogy kisebb- nagyobb csodákra számíthat az ember . Forgalom mèg mindig nem volt, de èn biztos voltam benne, hogy rövid időn belül felvesznek . Ez így is lett . Kb. 10 perc kellett, ahhoz, hogy egy apuka ès kisfia megálljon ès felajánljon nekem egy fuvart Veszprèmig. Tudtam èn, hogy nem kell feladni ès előbb-utóbb megterem az a gyümölcs. Boldog voltam, egy meleg autóban haladtam cèlom felè. Apuka elèg tájèkozott volt a politikában ès úgy egyèbkènt a világ dolgaiban. Nem festett le különösebben rózsás jövőkèpet. Nem volt negatív, csak vèlemènyem szerint realista, de egyèbkènt egy nagyon kellemes ember . Veszprèm előtt kicsivel azonban elváltak útjaink. Itt már tudtam, hogy nem lesz gond. Megfelelő számú autó ès megfelelő hely. Kezemben a Veszprèm tábla, amikor is egy busz közeledett felèm. Le is tettem a táblát, mert egy busz mièrt állna meg. Elképedve figyeltem, ahogyan pár mèterre leparkolt mellettem . Először azt hittem nem is nekem állt meg, de hamar èszbekaptam ès már rohantam is. Imre volt a busz ura, aki èpp egy csoportèrt igyekezett ès ha már úgyis üres volt a busz, gondolta felvesz . Nagyon nagy èlmèny volt a vezető melletti ülèsen utazni. Imre meg igazán èrdeklődő volt utazásaimmal kapcsolatban. Vele sajnos nem sokat utaztam, mert ő elfordult èn meg azt hittem egyenesen kell tovább mennem . Mint utólag kiderült, nem .... Sebaj, jöhet a következő fuvar. Egy darabig újra gyalogolnom kellett mire a megfelelő helyet megtaláltam. Itt sem kellett sokáig várnom , egy vagány bácsi kèszsègesen felvett. Ő sokat mesèlt az èletéről. Igazi vendèglátós figura. Egèszen Monostorapátiig vitt , ami úticèlom volt. Nem tudtam pontosan hova kell mennem, a telefonom pedig lemerült. Hurrá. Felkerestem a helyi kocsmát ès egy kávè kíséretèben töltőre tettem a telefonom. Halleluja, elèrtem Marcsit! Innen már könnyen ment a dolog. Marcsi nagyfia, Feri ráadásul elèm jött az úton, amit kifejezetten kedves dolognak találtam.
Kèsőn èrkeztem meg, ezèrt úgy döntöttünk Marcsival, hogy maradok másnap èjszaka is, így lesz időnk kibeszèlni magunkat. Marcsièknál nagyon kellemes légkör fogadott. Gyertya ès nyugalmat sugárzó zene. Jó is volt megpihenni nagyon. Megvacsoráztunk ès nekiálltunk Marcsival behozni a lemaradást. Kivel mi törtènt az utóbbi időben? Marcsit az Egyensúlyom egyesületben ismertem meg. Egy vègtelenül pozitív ès jól szervezett ember. Tudtam èn ezt azelőtt is, de most , hogy vele töltöttem kèt napot, világossá vált számomra hogy mennyire különleges kèpessègekkel van megáldva.
Feri 13 èves ès nagyon jó kapcsolatban van az anyukájával. Öröm volt rájuk nèzni.
Marcsièk nem règ költöztek Monostorapátiba, ezèrt a ház mèg nincs teljesen kèsz, de már most melegsèget sugároz. A teraszról pedig csodálatos hegyek ès erdő látványa tárul elènk. Jó is ez a vidèki èlet.
Este viszonylag korán ágybakerültem. Nagyon elfáradtam ès tudtam, hogy mèg van egy napom ezen a fantasztikus helyen.
Reggel kipihenten keltem. Marcsièk is említettèk, hogy milyen jókat alszanak ezen a helyen. Esős napra èbredtünk, de ez sem tartott minket vissza attól, hogy Tapolcára látogassunk, ami olyan mint egy kis èkszerdoboz. Minden van, amire szüksège lehet az embernek. Tó, kis patak, hidak, sètálóutca ès mèg sorolhatnám.
Sètálnk utàn vissza a meleg házba, ahol lassan kèsői ebèdre került sor.
Èn kicsit kidőltem a sorból és lefeküdtem pihenni egy órára.
A pihenőm után mèg együtt töltöttünk egy kis időt. Leginkább beszèlgetèssel. Marcsi nagyon sok dologról tud beszèlni. Egy olyan nő, aki kèt lábbal áll a földön ès a szíve nagyon a helyèn van. Emellett pedig rendkívül tájèkozott minden tèren.
Eljött az este ès èn egyre többet ásítoztam. Ez számomra egy jól ismert jele annak, hogy ideje ágybabújnom. Így is tettem.
Tudtam, ez utazásom utolsó állomása és másnap hazaindulok....

Valamint ezúton is nagyon boldog születésnapot neked drága Marcsi!!!
Köszönöm Marcsi és Feri!

 

img_1760_2.JPG

 

Szólj hozzá

élet barátok utazás szabadság boldogság szeretet csoda hála