2016. sze 23.

A nagy terv

írta: gagi10
A nagy terv

Kedves baràtaim ès jövőbeli barátaim!

Magyarországon vagyok. Aki nem tudja merre jártam, annak mesèlek egy kicsit. Kicsit több, mint 3 hónapot töltöttem külföldön. Bejártam az El Caminot a testvèremmel, egy barátnőmet meglátogattam Barcelonában, egy barátnőnk meghívott magához Franciaországba ès Olaszországban voltam önkèntes egy hónapig. Mindezek előtt voltam önkèntes fèl èvet Dániában, fèl èvet Malawiban ès egy èvet az Egyesült Államokban.
Most újabb kalandra kèszülök. Kicsiny hazám szeretnèm jobban megismerni.
Akit èrdekelnek törtèneteim, szeretne jógázni, meditálni, angolozni, táncolni, sètálni, játszani, vagy beszèlgetni, az most meghívhat magához egy èjszakára. Adományokat elfogadok, amennyiben valaki megteheti ès szívesen támogatja utam. A távokat sètálva teszem meg ès úgy kell számolni, hogy kb. 20-25 km- re vagyok hitelesítve egy nap. Azt is szívesen látom, aki sètálna velem egy darabon. Az útvonalat a meghívások alapján tervezem majd meg.
A kalandot blogomon fogom vezetni, így ti is velem lehettek az út folyamán.
Blogom: elutazok.blog.hu
Először egy hónapot tervezek ès meglátjuk hogyan működik a dolog.
Remèlem tetszik , amire kèszülök ès ti is velem tartotok majd ebben a fantasztikus utazásban.
Akit èrdekel, kèrdèse van, vagy szeretne meghívni magához, vagy szeretnè támogatni utam, az e-mail címemre tud nekem írni: agnes.gulyas10@gmail.com
A megosztásokat köszönöm!
Hajrá, lássuk mit hozunk össze!

 

"A bolygónak nincs szüksège több sikeres emberre. Viszont ègető szüksège van több bèketeremtőre, gyógyítóra, helyreállítóra, mesemondóra ès mindenfèle szeretetteljes emberre."

image.png

Szólj hozzá

utazás barátság szeretet felfedezès