2016. feb 04.

Aktív napok

írta: gagi10
Aktív napok

Az elmúlt napok elég aktívan teltek. 

Tegnapelőtt felmentünk páran a Gellért hegyre. Egészen hajnal 2-ig ott voltunk. Nem meglepő módon alig volt ott valaki. Hihetetlen mennyire gyönyörű ez a Budapest. Jót beszélgettünk, ráadásul arra is volt lehetőségem, hogy egy kicsit magamba merüljek.

Előtte való nap pedig ketten elfutottunk a Ferenciek terétől a Margitszigetre, ahol úsztunk egy nagyon kicsit, majd visszafutottunk a budai oldalon. Egy katarzis élmény volt. Kiélesedtek az érzékeim, kitisztult a fejem és úgy éreztem teljesen jelen vagyok.

Mostanában sok időt töltök a hostelben. Olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy itt nem csak munkatársakra, hanem barátokra is leltem. Ezért munkaidőn kívül is ott vagyok. :D

 

este_gellerthegyrol.jpg

Szólj hozzá

budapest barátok éjszaka úszás gondolatok futás kaland hostel gellért hegy