2016. ápr 02.

Bro

írta: gagi10
Bro

Én és a kisöcsém, aki egyébként a bátyám.

Mindig nagyon szerettem a bátyámat, de volt idő, amikor kevésbé jöttünk ki egymással. Nem igazán beszéltünk és nem éreztem, hogy megértene.

Azért választottam most ezt a témát, mert az utóbbi időben ez teljesen megváltozott. Naponta többször beszélünk és mindent elmondunk egymásnak. Úgy érzem egy nagyon fontos, talán az egyik legfontosabb dolgot kaptam vissza. A tesómat. Az az érdekes, hogy egyrészt nagyon különbözünk, másrészt viszont nagyon hasonlítunk. Ebből kifolyólag egészen jól megértjük egymást.

Olyannyira egymásra találtunk, hogy úgy döntött elkísér az El Caminora. Ennek szívből örülök. Ráadásul stoppal megyünk Spanyolországba, az igazán kalandos lesz. Én már stoppoltam néhányszor, de neki nincs túl sok tapasztalata.

Azt is nagyon élvezem, hogy nyitott arra, amit mondok és a bolond dolgaimra. Több időt töltünk egymással és érdeklődünk ugyanazok iránt a dolgok iránt.

Közelebb kerültünk egymáshoz és ez nagy ajándék.  

Ja és azt kérte írjam bele, hogy milyen fasza gyerek és szép és okos és hogy mindezt én állítom :D

12920528_196308257425832_6579914959721876858_n.jpg

Szólj hozzá

boldogság szeretet testvér kaland kapcsolatok