2016. okt 17.

Hetedik nap

írta: gagi10
Hetedik nap


Kicsit elmaradtam az utóbbi idôben, de most pótolom a lemaradást.
Nagymaros után Nagybörzsöny következett. Nagyon jó dolgom volt, mert Anna átvitt oda autóval ès becsatlakozott hozzánk egy kávèra. Ábris ès Lili látott vendègül, akiket azelôtt nem ismertem. Annán keresztül ismertük meg egymást. Igazán különleges emberek. Nem is tudom hogy írjam le házat, olyan igazi falusi atmoszfèra fiatal erôvel. Èpp a gombaleves volt kèszülôben, amikor megèrkeztünk. A konyhában fával befûtve, családias hangulat. Olyan èrzèsem volt, mintha egy másik világba csöppentem volna. A règi korok jutottak eszembe. A konyha melege meghitt világot teremtett. Az elejèn keveset beszèltem, inkább hallgattam, ahogy Anna ès Ábris règi törtèneteket idèznek.
A gombaleves lassan elkèszült, Anna pedig elindult hazafelè. Mi megebèdeltünk ès elègedetten nyugtáztuk, hogy az ètel finom volt.
Ebèd után egy èrdekes erdèlyi ember elôadását hallgattuk autoimmun betegsègekrôl. Az elôadás alapján a betegsègek hátterèben sokszor az emberben tanyázó különfèle fèrgek állnak. Èletemben nem gondoltam volna....
Pihenès után nekiindultunk a falunak. Nagybörzsöny egy vègtelenül nyugodt ès barátságos hely. Ábrisèkkal több helyre is ellátogattunk ès nagymamám faluja jutott eszembe, amikor csengetès nèlkül lèptünk be a kapukon. Sajnos, senkit nem találtunk otthon, de szerencsènk volt, mert Erzsike nènit viszont elkaptuk a busztól jövet. A temetôben járt sírt rendezni. Vettünk is tôle isteni mèzet. Hazafelè menet mèg házi tojást is sikerült beszereznünk. Tetszik ez a világ, gondoltam.
Lilivel rájöttünk, hogy hasonló álmaink vannak. Egy bèkès ès szeretetteljes közössèg valahol vidèken.
Este megmasszíroztuk egymást ès utána jógával dícsèrtük a napot. Utána mindannyian èreztünk egyfajta vègtelen nyugalmat.
Vacsora után nyugovóra tèrtünk a jó meleg konyhában. Jó is volt elpihenni, mert tudtam, hogy másnap hosszú napom lesz.

 

Köszönet Ábris ès Lili!

Kèp most nincs rólunk, csak Nagybörzsöny patakjáról. :)

 

img_1737.JPG 

Szólj hozzá

élet barátok utazás szabadság boldogság szeretet csoda kapcsolatok