2016. aug 30.

Te szèp èlet!

írta: gagi10
Te szèp èlet!

Kb. 3 hete vagyok itt ès az èletem fantasztikus fordulatokat vesz. Már azt csodának èltem meg, ahogy idekerültem hiszen mèg aznap válaszoltak, hogy másnap mehetek is, mert az egyik önkèntes családi okok miatt lemondta ...
Azt hittem azèrt jövök ide, hogy ezt a különleges lovas módszert, amit itt tanítanak elsajátítsam. Most már máshogy látom. Az èlet tovább sodor ès èn állok elèbe. Fantasztikus embereket ismertem itt meg. Köztük Brigitte ès Lea Nèmetországból. Nagyon gyorsan egymásra találtunk ès olyan èrzèsem van velük, mintha ezt a találkozást már régen elterveztük volna. Mindketten őszinte ès tiszta szívű emberek. Brigitte pár hèt múlva itt hagyja a helyet ès meghívott minket magához. Így Lea ès èn is nála fogunk lakni egy darabig. A terv az, hogy munkát vállalunk pár hónapig, hogy legyen egy kis pènzünk. Nagyon hasonlóan gondolkozunk ès a jövőbeli terveink is hasonlóak, így nem nehèz kitalálni, hogy együtt szeretnènk valamit kialakítani. Inspiráljuk egymást. De azèrt nem szaladok annyira előre , mert most úgy èrzem minden gyorsan változik ès igyekszem döntèseimet szívem szerint meghozni. Ez most a legfontosabb. Hallgatni a szívemre.
Amikor elhagytam Magyarországot, nagyon sok kètsèg ès fèlelem volt bennem. Ezeknek a kètsègeknek ès fèlelmeknek folyamatosan mondok búcsút. Egyre jobban bízok magamban ès az èletben. Nem egyszer bizonyosodott be nem csak az úton, de èletem során is, hogy nincs mitől fèlni. A dolgok rendben vannak mèg akkor is, amikor nem így látjuk. Olyan emberekkel ès helyzetekkel találkozok, amik azt bizonyítják, hogy jó úton járok ès ezt is èrzem. Egyre kevèsbè tartok attól, hogy magamat adjam ès őszinte legyek másokkal ès magammal szemben egyaránt.
Talán ezt nevezik felnőttè válásnak....

Csoport kèp egyelőre nincs, ezèrt egy tök indokolatlan kèpet töltök fel, ahogy a konyhán dolgozok. �image_9.jpeg

Szólj hozzá