2016. ápr 26.

Iskola

írta: gagi10
Iskola

Újra jelentkezem! :)

Az elmúlt napok kevésbé voltak pörgősek. Tegnap például végig aludtam. Édes semmittevés volt. :D

Egyre közelebb kerülök az iskola kezdetéhez. Körülbelül két hét és leteszem a lantot a hostelben. Egy 3 éves szakasza zárul le az életemnek. Néhányan tudjátok, hogy az utazás előtt egy hónapot suliban fogok tölteni. Ez egy angol tanári képzés, aminek a neve CELTA. Egy hónapos intenzív tanfolyam. Olyannyira intenzív, hogy azalatt már nem fogok dolgozni. Így körülbelül még két hetem van a hostelben. Ezzel egy 3 éves szakasza zárul le az életemnek.

Nem mondom, hogy nagyon várom az iskolát. Leginkább azért, mert többektől hallottam, hogy nagyon kemény. Én meg kicsit be vagyok tojva tőle. Persze biztos elolszlik ez a kétely, ha végre elkezdődik. Állítólag szuper csapat szokott összejönni. Az egyik jó barátnőm Malinn elmondása alapján tudom, hogy inkább csapatmunkáról van szó, mint egyéni megoldásokról. Ami megnyugtat, mert sokkal könnyebben tanulok csapatban, mint egyedül. Sokkal érdekesebbnek találom és valahogy jobban működik az agyam.

Mindenesetre egyelőre még a hostelben vagyok és igyekszem kiélvezni ezt az időszakot, amennyire csak tudom.

Néha több, néha kevesebb sikerrel. :)

 

download.jpg

 

 

Szólj hozzá

iskola idő izgalom