2016. máj 01.

Anyák napja

írta: gagi10
Anyák napja

Kedves édesanyám!

Nem is tudom hol kezdjem, mert nagyon nehéz szavakba önteni azt amit érzek. Igazából lehetetlen, ezért csak kedves és hálás szavak tönkelegét helyezem majd egymás mellé és reménykedem, hogy valamennyire megközelítik majd azt, amit érzek.

Drága anya! Nagyon sokat köszönhetek neked. Nem csak azt, hogy életet adtál, pedig már ez önmagában nagy dolog, de azt is, hogy felneveltél. Pedig nem voltam és még most sem vagyok könnyű gyerek. Tudom sokszor aggódva nézed mit is csinálok, merre járok és miket tervezek. Nem kicsi dolog, amit csinálsz. Végigkíséred az életem és a szíved kiteszed, csak nekem jó legyen. Ez az önfeláldozás erőn felüli és sokszor nem is tudom hogy bírod. Vajon hogyan tudsz ennyire szeretni? Minden mozdulatom óvón figyeled, de még sem tartasz vissza. A világra hoztál és szörnyen nehéz lehet nézni, amikor stoppolok, vagy éppen ismeretlen helyekre utazok, mert ilyenből bizony sok van. Te mégis csendben, csak néha megjegyezve, hogy aggódsz, hagyod hogy utamat járjam és minden erődet összeszedve éled a mindennapokat, még akkor is, amikor nagyon fáj, hogy nem vagyok veled.

Nem vagyok anya, de látom, hogy nagyon nehéz dolgod van. Rengeteg szépség, de emellett rengeteg fájdalom van az anyai szívben. Tudom, legszívesebben a világ összes kincsét nekem adnád és minden álmom valóra váltanád, ha tehetnéd. Én ezt tudom és mindig hálával gondolok rád a végtelen szeretet miatt, amit tőled kapok. Jó anya vagy és ezen semmi sem változtat.

Kívánok nagyon boldog anyák napját minden anyának, de főleg az én anyukámnak!

Anyukám, nagyon szeretlek és mindig hálával gondolok rád!

Ági lányod

anya.jpg

Szólj hozzá

anya boldogság szeretet anyák napja kedvesség hála