2016. aug 09.

Èlet a Camino után

írta: gagi10
Èlet a Camino után

Gondoltam volna, hogy a francia rivièrán kötök ki az El Camino után? Nem. Úgy tûnik az èlet kreatívabb, mint èn. Kb. egy hete mèg koptattam a lábam Spanyolországban. Már nagyon messzinek tûnik a napi 20 km gyaloglás.
Santiago után Barcelona, ahol drága Malinn barátnôm varázsolt nekünk csodás napokat. 2 èjszaka. Merre tovább? Nyilván a francia rivièra, Nizza mellett. A Caminon megismerkedtünk egy fantasztikus francia nôvel, ô hívott meg magához minket. Most nála vagyunk. Oscar tegnap ment haza Olaszországba. Furcsa èrzès. Másfèl hónap után volt nincs. Stílszerûen annyit mondanèk, hogy C'est la vie.
Feri szerint a barátaim azt hiszik, hogy èn írtam a fergetegesen vicces posztokat facebookon. Mondtam neki, hogy nem para, nekem nèpszerûsègem van, neki meg tehetsège. Nincs itt baj.
Celine segít nekem munkát találni, ha minden jól megy, Korzikán . Drukkoljatok, mert már van kedvem dolgozni. Hehe. 

image_7.jpeg

Szólj hozzá

barátok barcelona csoda nizza Èlet