2016. jan 11.

Utazás

írta: gagi10
Utazás

Úgy döntöttem ma elkezdem a blogomat, amit utazásom során életben szeretnék tartani. Rólam annyit, hogy egy hostelben dolgozok Budapesten. Szeretem a munkám, mert nagyon sok érdekes emberrel találkozok. A világ jön hozzám, anélkül, hogy kitenném a lábam a városból. Ettől függetlenül rám is átragasztották a menőkét, ezért úgy döntöttem, hogy nekivágok a nagyvilágnak.

Terveim szerint májusban kezdődik a nagy utazás. Az El Camino-t fogom bejárni. Utána mi lesz? Még én sem tudom. Nyitva hagytam a dolgot, hogy szívem szerint mehessek. Ez a blog pedig arra szolgál, hogy aki szeretné nyomon követni utam, az megtehesse. Ezért is döntöttem úgy, hogy néha angolul, néha pedig magyarul írom bejegyzéseim. Így külföldi barátaim is tudnak majd róla mi történik velem.

Azért is kezdem most a blogot, mert úgy érzem az utazás már régen elkezdődött és az előkészületek is érdekesek lehetnek. Főleg azoknak, akik hasonló dologban gondolkoznak.

 

 

11040830_10207878202697690_7818993752918271795_n.jpg

Szólj hozzá

élet utazás szabadság kaland kihívás