2016. jan 16.

Tervezgetés

írta: gagi10
Tervezgetés

Egyelőre nagyon extrákkal nem tudok beszámolni.

Elkezdtem El Camino-s oldalakat olvasgatni. Amit mindenhol megemlítenek, többek között az, hogy nem érdemes a testsúly 10%-nál nagyobb súlyt vinni a hátunkon. Ez kihívásnak ígérkezik, mert terveim szerint én a séta után folytatom utam más tájakra, Valahol örülök a kevés súlynak, így van esélyem megtapasztalni milyen minimális felszereléssel utazni. :D

Azt is elhatároztam, hogy kivételesen nem a legnehezebb utat választom. Eddigi életem során általában kerestem a nehéz helyzeteket és minél nagyobb volt a kihívás, annál jobb. Most úgy érzem önmagában elég, hogy teljesítem az utat. Ezért döntöttem el, hogy a Francia utat fogom bejárni. Az út kezdete Saint-Jean-Pied-de-Port, a vége pedig Santiago de Compostela.

 

el-camino-terkep.jpg

Szólj hozzá

szabadság újdonság tervezés izgalom