2016. jan 21.

Munka és miegymás

írta: gagi10
Munka és miegymás

A mai napom nagy része a hostelben, munkával telt. Ilyenkor 8:30-kor kezdek és rendszerint 16-kor végzek. Nem volt sok érkező, ezért nem is volt olyan sok dolgom. Elkezdtem egy videót nézni az El Camino-ról, de befejezni egyelőre nem sikerült.

Munka után újra futni mentem. Körülbelül 20 percet. Egyelőre ez az átlag, de holnap például 40 percet fogok futni.

Egyébként ez az út már most rengeteg változást hoz az életembe. Hosszú idő után újra terveznem kell, változásokat bevezetni az életembe. Ezt én mindig nagyon szerettem. Sokat voltam már külföldön és úgy látszik nem tudom megunni a nagy utazásokat. Éltem Dániában, Afrikában, az Egyesült Államokban, de ilyen fajta utazást még sosem ejtettem meg. Gondolok itt arra, hogy nincs biztos pont. Nem fognak várni, nincs előre lefixálva, hogy mennyi időre megyek. Az egész nagyon nyitott. Ez pedig nem csak izgalmas, de abban bízok, hogy sok tanulási lehetőséget is rejt magában.

 hostel.jpg

 

Szólj hozzá

tanulás gondolatok boldogság testedzés izgalom