2016. ápr 04.

Szerelem

írta: gagi10
Szerelem

Szerelem, szerelem a kocsimat szerelem. :D

Na ennél komolyabb a dolog. Vagy nem? A fene se tudja. Legalábbis én nem. Azért merült fel ez a téma, mert szeretnék szerelmes lenni. Nem csak én. Szeretném, ha viszont szeretnének.

Tudom, így utazás előtt nem annyira könnyű. De hát könyörgöm, ez az élet. Itt minden megtörténhet. Jó lenne valakivel együtt átélni ezeket a dolgokat. Gondolom tudjátok miről beszélek.

Amikor megoszthatunk dolgokat egymással, amikor bízhatunk egymásban, amikor jókat nevethetünk egymással, sőt egymáson! Milyen jó is az. Milyen jó is az, amikor van még egy olyan hülye, mint te.

Na ezt szeretném. Jelen pillanatban ez a téma nagyon foglalkoztat. Főleg azért, mert belefáradtam a kalandokba. Na jó, ez lehet, hogy nagyon negatív szó, de az biztos, hogy jobb lenne valakivel hosszútávon. Akár egy életen át. Akivel együtt fejlődhetek, együtt élhetem át ezt az élet nevű dolgot.

Gondolom nem vagyok egyedül. Sokan vágyunk erre.

Ez tényleg olyan nehéz? Tényleg olyan nehéz megtalálni a párunkat? Ha igen, akkor miért? Persze, értem én, hogy előbb magunkkal kell rendben lenni. De az mikor jön el? Van olyan, hogy valaki teljesen rendben van magával? Vagy ez csak legenda?

Én úgy gondolom, hogy mindannyiunknak van defektje. Ez az egész az elfogadásról, a szeretetről szól.

Nagy tanítás, az biztos.

szerelem-1.jpg

Szólj hozzá

szerelem kérdések boldogság szeretet elfogadás hogy is van ez