2016. máj 03.

Árverés Malawiból :)

írta: gagi10
Árverés Malawiból :)

Amikor Malawiban voltam, rengeteg fantasztikus emberrel és dologgal találkoztam. Az ottani emberek nagyon ügyes művészek. Nem csak előadásban remekelnek, de egyéb alkotásokban is.

Egy HIV/AIDS megelőző programban vettem részt. Nagyon sokszor rendezvényekkel hívták fel a figyelmet a vírus veszélyeire. Ezeken volt szerencsém részt venni. Szuper énekek, előadások és táncok születtek. Igazán élveztem őket, mert nem csak a szöveg és az ének volt nagyszerű, de az ehhez kapcsolódó táncok is. Jó humorral megfűszerezve.

A mai nap két festményt szeretnék veletek megosztani, amiket Malawiból hoztam. Szó szerint szeretném megosztani, ugyanis árverésre bocsátom őket. Miért is? Mert az utamra gyűjtök és nekem egyelőre nincs hova kitenni ezeket a képeket. Remélem, hogy tetszenek majd nektek és néhányan úgy gondoljátok majd, hogy szívesen kiakasztanátok a falra.

Ezzel nem csak csodálhatjátok a képeket, de ha ránéztek, tudjátok majd, hogy ezzel engem is támogattok. :) Lehet, hogy pont ennek a pénznek köszönhetően tudok majd eljutni Ázsiába. Ki tudja? Afrikából Ázsiába. :)

Úgy gondolom egy-egy kép megér 5000Ft-ot, szóval a licit innen indul. Amint látjátok, nincsenek keretben, ezért arról gondoskodni kell majd.

Hajrá, hajrá! Még sosem csináltam ilyet, szóval meglátjuk mekkora sikerrel is járok majd. :)

Egyébként a képek jól tükrözik milyen is az élet Malawiban, abban az országban, ahol fél évig a legnagyobb szeretettel bántak velem.

img_0672.JPG

 

img_0673.JPG

Szólj hozzá

művészet támogatás életképek festmények Afrika Malawi