2016. feb 13.

Felvettek!

írta: gagi10
Felvettek!

Megvan! Sikerült! Felvettek! Angol tanár leszek. CELTA a tanfolyam neve, ami egy egy hónapos intenzív tanfolyam és a végén egy olyan papírt kap az ember, amivel a világ legtöbb országában taníthat. Ez nem csak azért jó, mert így lesz egy olyan dolog, amivel pénzt kereshetek, hanem azért is, mert nagyon szeretem ezt a nyelvet.

A legjobban azt szeretem, hogy lehetővé teszi az emberi kapcsolatokat. Azt, hogy különböző nemzetek egy nyelven tudnak beszélni. Szerintem ez varázslatos. Az én életem határozottan megváltoztatta az, hogy megtanultam angolul. Ez a nyelv segített nekem abban, hogy megértsek más kultúrákat és most lehetőségem nyílik arra, hogy ezt az örömet másnak is megadjam. Ráadásul azzal, hogy tanítani fogom a nyelvet én is többet megtudok majd róla, így tovább fejlődhetek benne.

Kicsit más téma. Az elengedés nagyon nehéz dolog, de sokszor a legjobb, amit tehetünk saját magunkért. Elengedhetünk negatív gondolatokat, negatív érzéseket és embereket. Amikor egy kapcsolat már nem szolgál minket, jobban tesszük, ha elengedjük, akármennyire fájdalmas is. Én most ezt tanulom. Elég fájdalmas dolog, de ezt is meg kell tanulni. Úgy érzem fontos, hogy képes legyek megvédeni magam és építeni az olyan kapcsolatokat, amik adnak és nem elvesznek.

learn-english-with-yori.jpg

Szólj hozzá

angol english bátorság tanítás elengedés