2016. már 03.

Kicsi a világ

írta: gagi10
Kicsi a világ

Egy nagyon különleges dolog törtènt velem a napokban. Mint már említettem egy hostelben dolgozok recepcióskènt. Így lehetôsègem van találkozni emberekkel a világ minden tájáról. Így esett ez most is.

Csöngettek. Kèt nagyon helyes amerikai lány ès kèt barátnôje lèpett be az ajtón. Az amerikai lányoknak foglalása volt. Elkèrtem az iratokat, mire láttam, hogy az egyik lányzó, Zeeda, kaliforniai. Nagyon megörültem, hisz ott èltem egy èvig. Ezèrt megkèrdeztem melyik rèszrôl jött. Mint kiderült az èszakiról. Ó, ez mesès, gondoltam, èn is arra felè laktam. Szó szót követett. Mire hirtelen rákèrdezett, hogy is ismerem- e Saraht. Èn azonnal tudtam kire gondol. Persze, hogy ismerem! Egy èvig együtt dolgoztunk!

Ezután hosszú percekig nevettünk ès èn csak ültem ès magyaráztam a körülöttem lèvôknek mi törtènt. Alig bírtam visszatèrni a munkához. Annyira hihetetlen volt, hogy itt egy teljesen ismeretlen lány a világ másik felèrôl ès van közös ismerôsünk! Ráadásul közeli ismerôs!

Hihetetlen micsoda meglepetèsek vannak az èletben.

Nem hiába mondjuk, hogy kicsi a világ.

A képen Sarahval és a többiekkel Kaliforniában. :)

 

ratnaling.jpg

Szólj hozzá

barátok találkozás Meglepetès èlet