2016. máj 14.

Tessék lássék újra iskolás vagyok

írta: gagi10
Tessék lássék újra iskolás vagyok

Tudom, nagyon eltűntem, de lassan már levegőt venni sincs időm.

Elkezdődött az iskola és nagyon kemény. Túl vagyok az első héten és tele van a fejem új információkkal. Hétfőtől péntekig van, 9-17 óráig. Ezalatt az idő alatt egy percet sem vesztegetünk, folyamatosan megy a tanulás. Természetesen vannak szünetek, de nem túl hosszúak.

A héten már kétszer tartottam órát. Egy nagyon kedves osztálynak, ami 9-12 fő között változik. Középfokon lévő emberkék. Leginkább felnőttek. Rendes diákokról van szó, de mivel kezdő tanárok tanítják őket, ezért a tanfolyam számukra jóval olcsóbb. Ez nekünk azért nagyon jó, mert egy rendes osztályt tanítunk, akiknek vannak elvárásaik, de azt is tudják, hogy nem vagyunk profik, ezért elnézőek velünk. :)

Már párszor említettem, de azért leírom még egyszer. Ez a CELTA nevű tanfolyam, ami tulajdonképpen egy angol tanár képzés. Tehát, ha minden jól megy és elvégzem, akkor világszerte taníthatok angolt.

Annak ellenére, hogy nem könnyű, nagyon élvezem. Fantasztikus dolog valami újat tanulni. Élvezettel ülök le és készülök az órákra, habár a nap végére már nagyon fáradt vagyok. Tényleg semmire nincs idő a suli mellett.

A csoport szuper, mindenki nagyon kedves és segítőkész, amire szükségem is van. :D 12-en vagyunk az osztályban. Ebből 3 magyar, de van köztünk ausztrál, angol, skót, ír és olasz is. Szóval vegyes a társaság.

Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen élményben van részem.

Lehet ám drukkolni, hogy sikerüljenek a vizsgáim, rám fér. :D

A képen az első feladatlap látható, amit én készítettem. Nem gondoltam volna, hogy kitalálják mit ábrázolnak a rajzok, de bizony kitalálták. :D

13219766_10209298080513748_197538382_n.jpg

Szólj hozzá

angol iskola csapat boldog szuper